Thursday, July 18, 2013

Apa itu MyKad Smart Shopper?

Apa itu MyKad Smart Shopper?

Saya masih tercari-cari info tentang MyKad Smart Shopper.

Apakah kegunaannya, apa yang bagusnya tentang MyKad Smart Shopper dan berapa ramai yang sudah menggunakannya sebelum ini?

Saya masih sedang cuba menghadamkan dan memahamkan bagaimana Konsep sebenar MyKad Smart Shopper ini dilakukan dan bagaimana untuk digunakan dalam kehidupan seharian.

Nampak macam menarik.

Tapi tunggu saya habis bacaan saya.



Keliru dengan MyKad Smart Shopper?

Ya, saya yakin ramai yang menghadapi masalah yang sama.

Saya juga sama.

Memang agak keliru.

Tapi saya tahu, jika Program MyKad Smart Shopper ini dapat dijalankan untuk satu tempoh yang lama, saya yakin ia akan popular dan setanding dengan kad-kad bonus yang lain seperti Kad Mesra Petronas dan juga Kad Bonuslink.

Kalau saya dah faham, saya akan cerita kemudian.

Nantikan cerita saya tentang MyKad Smart Shopper sikit masa lagi.

Ps: Babai..ada yang dah daftar Mykad masing-masing?

No comments:

Post a Comment